Foto Madrid: Illuminerende tekst, of toch niet?

Op het unisextoilet van een barretje op een mooi pleintje in de hippe wijk Malasaña, kwam ik deze tekst tegen. In de eerste instantie vond ik hem postitief, maar ik vind het best negatief om te zeggen dat de wereld donker is -hoewel dat wel zo is, zonder de zon is er geen licht-. Ik heb dus besloten het als een verlichtende quote te zien.‘El mundo esta oscuro, ilumina tu parte’, de wereld is donker, verlicht jouw deel.

Vinden jullie deze quote verlichtend of niet?

2014-06-20 17.32.17

3 Reacties op “Foto Madrid: Illuminerende tekst, of toch niet?”

  1. Ik snap je punt.. Om bij voorbaat al te zeggen dat de wereld donker is, is vrij negatief. Maar mocht het voor jezelf zo voelen is het wel positief om het te willen verlichten voor jezelf! Positief dus.

    Geliked door 1 persoon

Laat een comment achter, vind ik leuk!

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.