De pannetjes worden nat

Het is gebeurd. Het is onvermijdbaar, dat wist ik wel, maar nu al? En echt echt?
Is het gewoon allemaal al over?
En gisteren schreef ik nog zo een mooie Spaanse brief aan mijn Grote Vriend Zon, met de vraag of de zomer nog wat langer kon blijven.
Ik denk dat hij de post nog niet heeft opgehaald. Hij kwam vast niet door dit dikke wolkendek heen.
En hij is vast in bed blijven liggen, met die vieze regen.

Voor het eerst in weken, misschien wel maanden, REGENT het!

Bah.

 

Lindsay Lohan Mean Girls animated GIF

14 gedachtes over “De pannetjes worden nat

Laat een comment achter, vind ik leuk!

