Positief denken: Don’t look back

Ik ben gewend te krijgen wat ik wil, en word nooit afgewezen. Dat is geen arrogantie, het is waar, ik heb gewoon altijd geluk. Maar deze keer niet. Ik ben zojuist afgewezen voor een leuke baan, en baal daar enorm van.

 En terwijl ik mij druk maak over mijn afwijzing en over wat ik nu wil, komt een meisje van mijn leeftijd mij tegemoet lopen. De zon schijnt op haar, ze lacht om iets, en ze straalt.

‘Don’t look back,’ staat er op haar t-shirt te lezen.

Ik krijg ook een lach op mijn gezicht. Ze heeft gelijk, ik moet niet terugkijken, maar vooruit kijken. Ik kan het verleden niet veranderen, dus ik maak mij er ook niet druk om. Always look on the bright side of life!

13 thoughts on “Positief denken: Don’t look back

Laat een comment achter, vind ik leuk!

