Misschien ben ik wel helemaal niet zo aardig

“Nou ja, hij heeft tenminste geluk dat zo een leuk meisje als jij zo goed voor hem zorgt,” zegt de te blije kassiere in de supermarkt, als ik antwoord dat Don Carlos nog steeds plat ligt, na zijn ongelukje.

Hoe weet hij nou dat ik goed voor hem zorg? Dit blije ei kent mij en mijn verpleegstervaardigheden helemaal niet.

Wie weet laat ik Don Carlos ‘ s nachts wel schrikken met een Sacry Movie masker op, smeer ik vaseline op de handvaten van zijn krukken, teken ik snorretjes op zijn gezicht als hij slaapt, kietel ik zijn grote teen, gooi ik zout in zijn koffie en geef ik hem stiekem laxeermiddelen.

En die arme kassiere maar hopen op een verzorgend meisje als ik. Muahahaha…

7 thoughts on “Misschien ben ik wel helemaal niet zo aardig

Laat een comment achter, vind ik leuk!

