How to hit on guys the way guys hit on girls

Vandaag, voor Zedeloze Zaterdag, ‘how to hit on guys the way guys hit on girls,’ een serie korte filmpjes -vinecompiliation- van bekend viner Brittany Furlan. Omdat een beetje lachen wonderen kan verrichten, en inzichten geeft. Want als zwart wit wordt, en wit zwart, zie je soms alles ineens duidelijker.

Voor degenen die een kritische noot willen: Het is eigenlijk schandalig dat het omgekeerde grappig en buitengewoon is, en het normale, ‘normaal’ is. Zie ook mijn eerste Zedeloze Zaterdagpost; over een omgekeerde samenleving. 

Deze post is onderdeel van mijn project ‘Zedeloze Zaterdag.’ Seksisme, objectificatie en scheve rolverdelingen zijn onderwerpen die mij prikkelen en woede bij mij oproepen. Al heel lang wilde ik er iets mee doen, maar wat, wist ik niet. Daarom heb ik besloten iedere zaterdag iets te publiceren met betrekking tot deze onderwerpen.

2 thoughts on “How to hit on guys the way guys hit on girls

Laat een comment achter, vind ik leuk!

