Es mi cumpleaños!

Deze verdwaalde twintiger viert vandaag haar verjaardag!

Ik ben een kwart-eeuw oud! Vijf-en-twintig-jaar! Wat een mooi getal! En het voelt ook gewoon heel oké!

Joepie!

Vinden jullie je verjaardag leuk, of geven jullie er niet zoveel om?

14 gedachtes over “Es mi cumpleaños!

  1. Hihihhiiiii deze post had ik helemaal nog niet gezien! Das ook stom!! Ook via hier van harte! Je bent de leukste en fijnste 25er die ik ken 😊

    Like

  2. GEFELICITEERD! De dag wordt extra feestelijk door het ontslag vandaag van Don Carlos uit het ziekenhuis.
    Ps. Ik ben niet zo erg van het in de belangstelling staan op mijn verjaardag.

    Like

Laat een comment achter, vind ik leuk!

