Foto Madrid: Dakloos, Wees en Hartenbreker

Toen ik deze man zag liggen, en zijn bordje las, brak mijn hart. Mijn schild viel af en ik voelde de pijn. Snel herstelde ik mij weer. Ik ben hard en soms bijna harteloos geworden, als het gaat om de bedelaars hier op straat. Het gaat automatisch, -ik bescherm mijzelf hiermee.- Ik wil het ook niet veranderen, als ik het mij laat raken, loop ik iedere dag verdrietig op straat, want er zijn veel daklozen hier. Heel veel. Te veel.

“Ik heb geen mama. Ik heb geen papa. Ik heb geen eten, geen kleding. Ik wil naar Slowakije terug. Heel erg bedankt.” 

wees

 

15 thoughts on “Foto Madrid: Dakloos, Wees en Hartenbreker

  1. Dat zal dit emotionele weekdier ook raken. Maar je zult er inderdaad hard in moeten worden anders dan zijn je dagen heel triest. En ik denk dat Paul gelijk heeft, het geld wordt niet gebruikt voor een reis naar het land van herkomst.

    Liked by 1 persoon

  2. het gevaar is dat je alles over een kam gaat scheren dat ze allemaal drugs gaan kopen dat ze allemaal drank gaan kopen …ik geef nooit geld maar wel eten als ik het kan missen …..

    Liked by 1 persoon

Laat een comment achter, vind ik leuk!

