Vervelende beveiliger ||

Abel lijkt aardig. Hij kletst wel een beetje veel, maar zegt geen vieze dingen. Ik ben aan het werk en ik wil eigenlijk niet gestoord worden. Maar goed, ik blijf beleefd en ik knik netjes ja en amen bij alles wat hij vertelt. 

Ik ben allang blij dat de andere ‘Nederlanders zijn koud‘ beveiliger er niet is.

En dan

Ineens

Is Abel ook een engerd. Misschien is hij zelfs nog wel meer creep dan de vorige beveiliger.

Ik schrik mij dood als ik ineens, na een paar minuten heerlijk ongestoord werken, heel dicht achter mij, een stem in mijn oor hoor.

“Het was echt zeer aangenaam je te leren kennen.
Het lot heeft ons via werk bij elkaar gebracht.”

Ah bah, Abel.

3 thoughts on “Vervelende beveiliger ||

Laat een comment achter, vind ik leuk!

