Engel / Duivel: Twee in Een

Ik voel mij soms als twee in een. Dat ik een engeltje en een duiveltje in mij heb. 
Denk ik zo.

Soms heb ik gemene gedachtes, die plots omslaan in liefde. Af en toe ook andersom.

Ik ben best in balans. Mijn engeltjeskant zorgt goed voor mijzelf. Ik eet goed, drink nauwelijks, rook niet meer, en slaap op tijd.

Maar dan soms zegt mijn duivel: Saaaaaaaaaaaaaaai!!
Scheld! Rook! Drink! Eet! Haal de nacht door! Muahhaha..

En dan zeg ik:

Yeah, vamos!

(behalve dat van dat roken dan, dat laat mijn engeltje niet meer toe)

Vraag: Wie herkent dit?

2014-02-14 20.08.31(zelfs mijn haar weet het soms even niet meer…)

10 gedachtes over “Engel / Duivel: Twee in Een

  1. Wie herkent dit niet, zou ik bijna willen zeggen. Niets vreemds aan hoor. Maak je vooral geen zorgen! Ik heb trouwens hetzelfde met roken: ik mag zo gek doen als ik zelf wil, behalve die ene peuk weer opsteken. Never!!!

    Like

Laat een comment achter, vind ik leuk!

