Lekker niet meer roken

Laatst in het park, was ik jaloers op een meisje. Ze lag heerlijk in de zon een sigaret te roken. ‘Lekker, zo’n sigaretje,’ dacht ik even.

Heel even maar. En ik deed er ook niets mee, want vandaag precies een half jaar geleden ben ik gestopt met roken, en daar ben ik heel trots op. Ik wil het ook nooit meer, en ik voel me veel beter.

Ik mis het ook haast niet. Ik maakt geen gekke handbewegingen, ik grijp niet mis, en inmiddels inhaleer ik ook geen rookwolken meer op straat (was ook wel een beetje gek, stel je voor, zo een freak achter je die ineens in je nek gaat snuiven), en vind ik het ook bijna niet meer lekker ruiken.

Ik ben zo goed als genezen! :-)

Heb je ook ooit gerookt, of rook je nog? Of ben je helemaal verslavingsvrij?

One thought on “Lekker niet meer roken

Laat een comment achter, vind ik leuk!

