Hey baby, guapa

“Hello”

“Baby”

“Baby, hello”

“Baby, guapa”

“Guapa”

Dan kan ik het niet meer aanhoren. Ik draai mij boos om. Shit wat wil ik eigenlijk zeggen?

-Ssssttttttt,- doe ik met met mijn vinger op mijn lippen. Het is het enige wat ik weet uit te brengen.

-Por favor,- voeg ik er nog snel aan toe. Als hij me maar niet gaat uitschelden nu, die heb je er namelijk ook nog tussenzitten.

Ongemakkelijk vervolg ik mijn weg. Hopelijk gaat hij hier ook niet rechtsaf. Ik wil niet omkijken.


www.stoptellingwomentosmile.com

womanarenotoutsideforyourentertainment

my name is not baby

womenarenotseekingyourvalidation

Deze post is onderdeel van mijn project ‘Zedeloze Zaterdag.’ Seksisme, objectificatie en scheve rolverdelingen zijn onderwerpen die mij prikkelen en woede bij mij oproepen. Al heel lang wilde ik er iets mee doen, maar wat, wist ik niet. Daarom heb ik besloten iedere zaterdag iets te publiceren met betrekking tot deze onderwerpen.

11 gedachtes over “Hey baby, guapa

  1. Toen er vroeger, lang geleden, wel eens naar me geroepen of gefloten werd keerde ik mijn hoofd naar de grond en liep vlug door. Nu ik eindelijk weet wat te antwoorden fluiten ze niet meer…

    Like

Laat een comment achter, vind ik leuk!

