Slaapdronken of stomdronken?

Ik weet dat ik er niet heel helder uitzie,
als ik om zeven uur ’s morgens, in het donker, make-uploos en slaperig over Puerta del Sol loop, naar werk.

Maar dat ik er uitzie als een dronkenlap, had ik ook weer niet gedacht.

Maar waarschijnlijk staan mijn ogen zo raar, dat de Pakistanen het toch proberen, en mij hun illegale straatactiviteiten aanbieden.

“Cerveza! Cerveza!” -roepen ze, terwijl ze mij open (!) blikjes bier willen verkopen.

Of ligt het niet aan mijn slaapoogjes, maar zijn zij het.

Hebben zij soms de gouden regel verbroken:


Never get high on your own supply?

Laat een comment achter, vind ik leuk!

