Lekkernijen aannemen van vreemden: Hare Krishna

Iedere zondag, klokslag 12 uur, danst een groepje Hare Krishna volgelingen door het centrum van Madrid. Ik hoor ze altijd van verre aankomen, met hun tamboerijn en hun ritmisch gezang.

Gisteren had ik de kans om een foto te maken. Ik denk dat ze dat wel leuk vonden, want ik kreeg een zoetigheidje -een soort van kokosballetje- van een vrolijk dansende Hare Krishna mevrouw. En zoals inmiddels een gewoonte is, eet ik wel alles op, wat ik van vreemde mensen aangeboden krijg.Wat ik heb gegeten, weet ik niet, maar het was erg lekker en ik leef nog, ook altijd fijn. Welke Hare Krishna-expert herkent deze zoetigheid?

Calle Montera, Madrid

2014-02-23 18.04.45

8 thoughts on “Lekkernijen aannemen van vreemden: Hare Krishna

Laat een comment achter, vind ik leuk!

