Hongerig

Het is half 2 ’s middags. Ik ben aan het werk en er komt een intern telefoontje binnen. Het is van de kamer van de drie jongens, die vanochtend rond half negen binnenkwamen na het uitgaan. Een slaperige stem vraagt: “Is er nog ontbijt?”

-Nee, het buffet is al even geleden gesloten. Sorry-

“Maar, is er echt helemaal niets meer over?” vraagt hij verontwaardigd.

Mijn lach inhoudend zeg ik beleefd -Nee, het spijt mij, maar er is niets meer.-

“Maar… maar… ik heb honger! Hebben jullie niets voor ons bewaard?”

-Ummm, nee,  haha-

“Naaaahhhh, ik heb zó een honger. Ik kan wel rijst eten, en kip, en.. en.. nog veel meer! Echt alles!”

.

12 gedachtes over “Hongerig

Laat een comment achter, vind ik leuk!

