In Vuur en Vlam

Nog even en ik kan dit blog ‘Lief, Leed en Luchten’ noemen. Maar deze zonsondergang was zo spectaculair dat ik het niet kon laten om hem te delen. Jammer van die gebouwen alleen, ik moet een hoog torenkamertje zien te vinden hier..

Calle Jardines, Madrid

vuurlucht

10 gedachtes over “In Vuur en Vlam

  1. Persoonlijk vind ik juist dat de aftekening van die kille, strakke gebouwen tegen die prachtige, warme en bewegende lucht de foto alleen maar mooier maakt. Hoe dan ook, hij is weer prachtig!

    Like

Laat een comment achter, vind ik leuk!

