Toch nog even verbeteren

-Dus je hebt echt je allerallerbest gedaan, Valentino?-
“Ja, en ik ben helemaal klaar,” zegt hij blij, drie minuten nadat de multiple choise begrijpendlezentoets is gestart -onmogelijk.

-Oke, goed, want weet je, ik moet dat zeker weten Valentino, want ik ga het heel goed nakijken zodat ik weet wat ik op je rapport moet schrijven.-

Zijn grote ogen worden nog groter.

“Juffrouw Sherita heb je een gum want nu ik even echt goed nadenk heb ik volgens mij toch nog wel een paar foutjes gemaakt en die wil ik verbeteren.”

Haha.

10 gedachtes over “Toch nog even verbeteren

Laat een comment achter, vind ik leuk!

