De Zwetende Amerikaan

“Hi this is Steve from 308. Is 32 graden het maximum van de verwarming? Ik krijg hem namelijk niet hoger.”

-Ja ik denk het wel. Maar dat is best heet hoor, meneer.-

“Ik heb hem net aangezet maar ik voel niets. En ik heb het koud.”

-Oke, ik zal het even nakijken.-

De verwarming staat inderdaad aan. Ik zie dat hij aan het verwarmen is. Ik zet hem voor de zekerheid nog een keer op 32 graden.

Zweten zal je, Steve.

8 gedachtes over “De Zwetende Amerikaan

Laat een comment achter, vind ik leuk!

