Partner in Crime

Dat ongemakkelijke moment wanneer je recht in de ogen van je partner in crime kijkt.

In de metro kan ik vaak niets anders doen dan om mij heen kijken.
De metro is te vol met mensen om andere dingen te doen.
Dus zo tijdens mijn wekelijkse metroritjes bestudeer ik mijn medereiziger.

Welk boek leest hij? – Wat een mooie nagellak heeft zij op! – Welke muziek luistert hij?  – Is dat een echt leren jasje? – Welk merk horloge is dat? – Voor welk vak is ze aan het leren? – Gaat hij naar huis of komt hij van huis? – Wat voor werk zal zij doen? – Is dat haar echte haarkleur?

En dan kijk je plotseling recht in de ogen van iemand die precies hetzelfde doet.

Gênant zeg

2 gedachtes over “Partner in Crime

Laat een comment achter, vind ik leuk!

