Vervelend Vliegerig Vliegje

Mijn plant heeft een fan. Het is een ieniemienievliegje, van ongeveer een milimeter groot. Hij maakt geen geluid.

Hij is heel langzaam, en zweeft altijd een beetje in de buurt van mijn plant.

Totdat ik ga zitten.
Zodra ik zit, op de bank, komt vliegje erbij vliegen.

Heel irritant.
Ik zwaai in de lucht om hem weg te jagen.
Hij schrikt niet, en blijft gewoon in mijn buurt vliegen.

Hij gaat best langzaam dus ik probeer hem tussen mijn handen te pletten, als ik snel in de lucht klap.

Hij overleeft altijd. Zo langzaam is hij dus toch ook weer niet.

Vliegje is altijd in zijn eentje.
En hij komt altijd bij mij zweven als ik zit.

Misschien is hij gewoon eenzaam, en zoekt hij wat gezelschap.
Immers, hij heeft geen medevliegjes.
Misschien vindt vliegje het wel heel gezellig met mij en wil hij gewoon een beetje aandacht.

Ik kijk nu met hele andere ogen naar vliegje.

 

.

2 gedachtes over “Vervelend Vliegerig Vliegje

Laat een comment achter, vind ik leuk!

