Ik stond erbij en ik keek ernaar

Dat is wel slim van hem, om zijn fietszadel mee te nemen, als je je fiets  parkeert. Anders stelen ze het zadel namelijk. Oh, dat is niet zijn fiets.

…….

Oh, hij ís het zadel aan het stelen.

En wat doe je dan?

-Dag grote meneer, bent u lekker high? Ik wil u niet storen hoor, maar volgens mij is dat niet uw zadel. Oh, niet boos worden hoor.. zo bedoelde ik het niet.

Nee dus

Politie bellen? Dat duurt te lang.

Dus ja. Ik stond er bij en ik keek er naar. Net als velen anderen.
Mag ik mij verbergen achter het feit dat ik een meisje ben?

.

5 gedachtes over “Ik stond erbij en ik keek ernaar

Laat een comment achter, vind ik leuk!

