We blijven boos

Madrid en Spanje blijven boos. Boos op de regering, de banken, boos vanwege de bezuinigingen, de corruptie, de tekorten, de lage lonen, etc. Alle redenen om boos te zijn, zijn netjes opgesomd en tentoongesteld bij de fontein op Puerta del Sol.

IMG_1972

.

2 gedachtes over “We blijven boos

    1. Hey! Bedankt voor je comment!
      Madrid is een geweldige stad. Ik heb het enorm naar mijn zin hier. Maar er zijn twee dingen die mij opvallen en intrigeren: de daklozen en de manifestaties. Ik ben niet gewend zoveel daklozen te zien, dus ik publiceer hier veel over. Dat is natuurlijk wel iets negatiefs.
      De manifestaties daarentegen zie ik niet als iets negatiefs. Ik vind het prachtig om te zien hoe het volk zich zo uit, (alhoewel het natuurlijk niet leuk is dat Spanje zo diep in de crisis zit). In Nederland zijn we hier in wat passiever denk ik. Ik heb hier alle soorten manifestaties gezien van een “China schendt de mensenrechten,” tot “Een vrije Saharah,” haha.

      Like

Laat een comment achter, vind ik leuk!

