Grapje..

Waarschijnlijk komt het door mijn Spaans. Misschien door mijn gezichtsuitdrukking. Maar het volgende gebeurde dus. Ze begrepen mijn grap niet.

– Ja klopt, u heeft een tweepersoonskamer. Vanmiddag checkt uw kamergenoot in. Op deze manier heb ik namelijk weer een extra bed om te verkopen, – zei ik tegen een oudere vrouw, toen ze vroeg waarom ze in haar eentje een tweepersoonskamer had.

Ze keek haar dochters aan. Haar dochters keken haar aan. Toen keken ze mij alle drie aan.

Toen zei ik het maar.
– Dat was een grapje.. –

“Ah! Hahaha, oke. Ik begreep het al niet,” zei de vrouw. Ze ging verder: “Maar ja, als het een man is, mag het best hoor.”

Laat een comment achter, vind ik leuk!

