De Man Met De Witte Baard

Vorige keer kwam hij rond 1 uur ’s nachts binnen. De Zwijgende Man met de Witte Baard. Ze hadden mij al voor hem gewaarschuwd. Ik mocht hem niet binnen laten.

Oeps.

Hij liep direct naar de kranten toe. Ik zei nee. Hij liep door.
Ik zei nogmaals nee, en hij pakte alle kranten van die dag.
Hij haalde een pen uit zijn zak, en schreef een  verhaal op.

Vanwege mijn verschijning moet ik met respect behandeld worden. Andere hotels geven de kranten al aan als ik binnenkom. Zo hoort het. Als ik slecht behandeld word, word ik erg boos.

Oh….

Gisteren kwam hij rond 11 uur ’s avonds binnen. Ik zei tegen hem dat hij wel erg vroeg was om nu al alle kranten mee te nemen. Hij gebaarde dat hij anders heen en weer moest lopen, dat wilde hij niet. Tsja, daar had hij een punt.

Hij kwam met een tussenoplossing: Hij liet het ‘ABC,‘ achter, en naam in ruil daarvoor ‘El Pais‘ mee.

Deal.

3 thoughts on “De Man Met De Witte Baard

  1. Pingback: Wat heb ik nou weer gedaan! | Lief en Leed

Laat een comment achter, vind ik leuk!

