De Dakloze

Veel te vroeg in de ochtend komt hij binnen. Hij is heel groot, en draagt een vieze gitaartas op zijn rug. Er zit geen gitaar in, dat kun je zien aan de slaphangende bovenkant.

“Hola niña. Heb je kamers vrij?”

– Uhmmm.. –
Ik doe alsof ik voor hem aan het kijken ben. Ik ben druk aan het klikken op de muis en kijk interessant naar het beeldscherm.

“Ik kan alleen nu niet betalen.”

– Ah… Nou ja, we hadden sowieso geen kamers vrij, sorry –

Hij, tuurt over de receptie

“Heb je eten?”

– Nee sorry –

En weg is hij weer, de Grote Vriendelijk Dakloze Reus

Laat een comment achter, vind ik leuk!

